sâmbătă, 14 martie 2009

Oh shit, she's back...

De când a început semstrul II unul dintre cele mai evidente lucruri a fost lipsa persoanei din cauza căreia trei sferturi dintre studenţi au restanţe la microeconomie şi pe care destul de mulţi vor să o vadă închisă într-un loc sigur de unde nu poate face rău nimănui. Deci, după cum spuneam, în prima săptămână, surpriză! Dna L nu era la curs. Şi cea mai bună parte, nici la seminar!

Din câte ştiu aplecat în ţările calde, nu ştiu sigur unde. Şi înţelegerea fusese următoarea: dacă nu se întoarce până în martie, nu se mai întoarce deloc. De ar fi fost asta situaţia...

4 martie: Ei bine, luna martie a venit... Dar nici urmă de tovarăşa.
11 martie: O zi tristă. Tovarăşa îşi făcu apariţia. N-am aflat unde fusese, dar cu siguranţă ne-ar fi fost mai bine dacă ar fi rămas acolo. Cum ar fi fost normal acum vreo lună, am avut o mică discuţie despre rata de promovabilitate "record". Conform statisticilor făcute chiar de ea, procentul de nepromovabilitate este de cca. 75%, ceea ce "nu e deloc bine", conluzionă ea. Şi cum era de aşteptat, catedra de economie, se pare că nu are nicio vină. DAR dacă am picat la microeconomie, asta NU înseamnă că o să păţim acelaşi lucru şi la macroeconomie cică. Nu ştiu de ce, cuvintele astea nu mă liniştesc deloc. Teoretic, având în vedere situaţia pe care o aveam la economie înainte de a intra la ASE (10 la bac şi nicio greşeală la economie la admitere), n-ar fi trebuit să am mari probeleme. Totuşi, am picat cu mare stil şi semestrul ăsta am potenţial pentru încă o restanţă.


And apparently many more are standing in line. Me included.

P.S: În atenţia Dnei L. Dacă vă mai gândiţi să plecaţi în altă parte a lumii, şi de data asta aveţi de gând să rămâneţi acolo, aş fi bucuros să vă plătesc biletul de avion. O să-mi permit să sugerez şi câteva destinaţii: Alice Springs (Australia), Noua Zeelandă, Insula Paştelui sau Polul Sud. Undeva cât mai izolat şi cât mai departe... Normal, cel mai sigur ar fi să aranjăm o răpire cu marţienii. Cobai uman ieftin de închiriat pentru experimente! Poate avem noroc şi îi şterg memoria.

Niciun comentariu: