marți, 24 martie 2009

Şofatul în România = sport extrem

Deja am permis de câteva luni şi de atunci am condus destul. Destul cât să-mi fac o impresie cu privire la problemele traficului la noi în ţară. Mă rog, în Bucureşti, că n-am prea mers în afara oraşului. Sigur, una dintre probleme este că sunt prea multe maşini şi că infrastructura nu e dintre cele mai bune, dar problema cea mai mare e că mulţi dintre cei care merg pe străzile din Bucureşti habar n-au să conducă. Chiar aşa e. Traficul din Bucureşti e plin de ţărani care n-au ce căuta pe şosea. În numai două luni era să lovesc cel puţin şapte maşini. Sau mai bine zis erau să mă lovească ei pe mine... Da, se pare că mulţi dintre participanţii la trafic nu ştiu că atunci când vrei să schimbi banda trebuie să şi semnalizezi. Acelaşi lucru se face şi la depăşiri.

Dar având în vedere că trăim într-o ţară în care permisele se vând ca pâinea caldă chiar şi analfabeţilor, nu cred că ar trebui să ne mai mire chestii minore de genul ăsta.

În ultimele zile am găsit pe net două filmuleţe foarte mişto la care când le-am văzut prima oară am râs de n-am mai putut. Sigur, exact din cauza ăstora e periculos să mergi cu maşina astăzi, dar pe miliţieni oricum nu pare să-i intereseze, so what the hell? Let's enjoy them...

În continuare, un filmuleţ cu un şofer de tir care, probabil de plictiseală, îşi etalează talentul de dansator pe scaunul unui camion pe o autostradă. Din Belgia, nu din România, că noi nu prea avem.



Mare e grădina ta Doamne, da' mulţi îi sar gardul... În continuare vom vedea un clip cu doi şoferi evlavioşi cu credinţă întru Dumnezeu care merg cu Domnul înainte pe Autostrada Soarelui cu peste 220 km/h. Aceşti doi preacuvioşi şoferi auto ascultă slujba de duminică şi înjură pe toţi aceia ce îndrăznesc a le tăia calea. Doamne miluieşte, Doamne miluieşte, Doamne miluieşte... La un moment dat copilotul constată că "nu sunt radareeeeee"!! În următoarele secunde preacucernicul şofer, încărcat de sfântul duh al vitezei, se înfige în acceleraţie şi îşi bate propriul său record de voteză.



Pentru siguranţa dumneavoastră şi a celor din jur ar fi cel mai bine să nu încercaţi asta acasă.

Niciun comentariu: