duminică, 11 octombrie 2009

Serbia 5 - România 0

Oh, my God! Aşa înfrângeri mai rar vezi. Mă rog, nu că ar fi contat. Din câte am înţeles oricum nu mai avem şanse să ne calificăm la mondialele din Africa de Sud de la anul. Dar chiar şi aşa, 5-0??! Nu le prea am cu fotbalul, dar chiar şi eu îmi dau seama că 5-0 e un scor nasol pentru ăia care pierd.

Şi cine ne-a învins? Vecinii sârbi! Or fi ei certaţi cu restul vecinilor lor de limbă iugoslavă, or fi fost ei ciuca bătăilor în trei războaie acum nici 15 ani, or fi pierdut acum un an o bucată destul de mare din ţară (popolată de albanezi ce-i drept, dar plină de istorie a sârbilor; Kosovo), dar se pare că ştiu să joace fotbal.

  • Serbia 22p
  • Franţa 18p
  • Austria 14p
  • Lituania 9p
  • România 9p
  • Faeroe 4p (dacă aveam puţin "noroc" nu ratam locul 6)

Aşa arată rezultatele din grupa 7. Dacă i-au bătut şi pe francezi, chiar or fi buni. Cât despre noi, s-ar putea să mai avem o şansă să prindem mult-râvnitul loc 6 că miercuri jucăm ultimul meci cu Insulele Faeroe.

Mămălichki, go home!
Hristo Stoichkov

Aş zice o chestie de încurajare de genul "better luck next time", dar
acum doar asta îmi vine în minte.

Сретно Србија!
Sretno
Srbija!

Niciun comentariu: