luni, 19 octombrie 2009

Ce frumos e cu maşina!

Traficul din Bucureşti devine din ce în ce mai distractiv pe zi ce trece. Dacă lunea trecută am rămas cu maşina blocată în parcare şi am văzut cum e pe ploaie, azi am avut ce face cu ceea ce ăia care au făcut "Atlas de mitocănie urbană" numesc "ţăran de trafic" (sau ceva de genul ăsta). Dar exemplarul de azi l-aş numi "prost de trafic". Prost cu diplomă, de fapt!

Hai s-o luăm de la început. Dimineaţa vreau să ajung la locul unde îmi parchez maşina de obicei. Da, acolo unde am rămas înţepenit. că altundeva e mai greu de găsit loc, chiar şi mai de dimineaţă. Ca să ajung acolo, una dintre variante e să o iau pe 1 Mai sau Ion Mihalache sau cum i-o zice şi pe Ion Mincu, strada pe care e liceul Vianu. Cele două străzi se intersectează la un moment dat: o intersecţie în T pe în care dacă vrei să faci stânga trebuie să dai prioritate tramvaiului, ceea ce nu a fost cazul azi.


Doar că împreună cu mine mai trec multe alte maşini, de câteodată prinzi roşu la semafor de două-trei ori.


Şi mai vin şi de pe banda cealaltă. Printre ăia azi am dat de unul cu un BMW negru, posesor de lămâiţă şi foarte "talentat". Eu înaintam cu uimitoarea viteză de 10 km/h aşteptând la coadă şi parcă de nicăieri îmi iese unul în faţă. Reacţia normală într-.o situaţie de genul ăsta e să-l claxonezi lung, ceea ce am şi făcut. Dar după ce era să distrugă maşina mea şi pe a lui aud ceva cu "F" de pe fereastra deschis
ă a BMW-ului. Hmmm, lasă-l în pace. Dacă mămică lui l-a făcut prost, asta e. N-are rost să mă stresez.


Aşa că merg tot înainte, aştept la coadă până când tăranu' cu BMW iese din coadă. Ca să intre pe strada de alături, zic eu. Aşa ar fi fost normal... Dar de ce ar face el aşa ceva?? Şi de ce nu ar întoarce exact pe LINIA CONTINUĂ?? Eu, normal, înaintez. Dar, cum spuneam se hotărăşte la un moment dat să întoarcă. Să intre pe celălalt sens adică, NU să facă dreapta. Acum era să mă lovească a doua oară când dădea înapoi. Dar după vreo 10 secunde de claxoane disperate cred că şi-a dat seama că e bou (sau nu) şi a oprit tot la vreo 2 cm de mine. Mai manevrează puţin maşina cu care a blocat traficul, îşi d
ă seama că nu prea are cum să iasă din situaţia provocată. Aşa că ce să facă? Păi deschide geamul şi:

- Bă, boule, fu****************************************. NU VEZI BĂ CĂ VREAU SĂ ÎNTORC?!!
[Ahaaaaa... Şi pe linie continuă??]
-.....
- *****************************

- [Printre înjurături] Păi pe linie continuă?!
- [Aici e posibil să-şi fi dat seama că e un retardat, stă câteva secu
nde şi:] **************************
[Aici nu mai ştiu exact ce a urmat şi chiar dacă mi-aş aminti, ar fi cam greu de reprodus în scris şi n-ar avea niciun farmec]
- .....
- ****
-....

-***
-...
-****

...............................
- PĂI DACĂ NU-ŢI CONVINE ÎNVAŢĂ DREACU' SĂ MERGI!
- *********

- Sau ia autobuzu'! [Şi închid uşa şi geamul]
[Dar ce să vezi, se dă jos din maşină şi vine la mine. Uite d'asta merg eu tot timpul cu uşile închise]
- ***************
-..........
- ***************

[În punctul ăsta când coada de mai în faţă dădea semne că ar începe să se mişte decid să scurtez "discuţia" şi să-mi exprim punctul de vedere propriu şi personal prin afişarea celui mai expresiv dintre cele cinci degete]


Aproape instantaneu mă trezesc cu un picior în portieră care, din fericire, n-a lăsat urme. Şi ar fi urmat şi un pumn în geam dacă n-aş fi înaintat şi, acum urmează partea cea mai tare, dacă n-ar fi alunecat şi căzut în nas ca un bou ce era încercând să lovească geamul! Ultima parte chiar ar fi meritat filmată... Şi pusă pe YouTube şi alte saituri cu filme cunoscute în toată lumea. Titluri potrivite ar fi fost: "Prost cu diplomă", "Prost prin excelenţă" sau poate pur şi simplu "World's greatest retard". Dar n-a fost să fie.

Precizare: "................." înseamnă că nu ziceam nimic ori din cauză că mă mira prostia de care era capabil, ori că mă acopereau "************", care reprezintă înjurături adresate tuturor rudelor mele vii sau moarte până la gradul IV sau V.

Concluzia: Dacă prostia ar durea, o grămadă de oameni s-ar tăvăli în chinuri.

P.S: Se poate şi mai rău de atât:


2 comentarii:

Rheea spunea...

=)) mare iti e gradina Ta Doamne...si multi ii sar gardu :))...raman socata si nici nu mai stiu ce sa cred..sa ii impuscam pe astia sau sa puna un test de inteligenta cand dai pt permis...nu mai stiu...ramai socat la prostia unora...

Anonim spunea...

A avut tupeu jegos repet tupeu:))) daca te dadeai jos la el cu un cutit sau chiar un pistol bine inteles daca ai port arma sau pur si simplu si vorbeati un pic mai serios nu cred ca mai injura asa. Tu ai procedat foarte bine respect rar oameni ca tine,(cel mai destept cedeaza) dar eu unu daca dadea in masina ma cam enerva si ne tavaleam un pic:))) oricum bravo