Mai exact, în ultimele şapte zile am rămas fără curent de patru ori că, vezi Doamne, în zonă se efectuează lucrări de modernizare a reţelei. Acum nu ştiu exact la ce folosesc lucrările astea de modernizare, în afară de obţinerea unui... profit de către cine trebuie, dar felul în care se realizează e cu adevărat deosebit. S-o luăm cronologic:
-Bună ziua, mă numesc Ştefan *******, locuiesc în cartierul Bucureştii Noi şi am rămas fără curent acum vreo 10 minute. Am ascultat robotul mai devreme, dar vroiam să vă întreb altceva: e a patra oară când se întâmplă asta în ultima săptămână [etc etc]. Cât o să mai continue să se întâmple asta?
-Un moment vă rog!
[După un minut]
-Se efectuează lucrări de modernizare a reţelei în zona dumneavoastră. Alimentarea cu energie electrică va fi restabilită în jurul orei 17:00 sau înaintea acestei ore.
-Da, asta ştiam, dar întrebarea era: o să se mai întâmple asta în continuare?
-Cum adică?
[O faci intenţionat??]
-O să mai rămân fără curent multe zile de acum înainte? Mai durează mult lucrările astea de modernizare?
-Ah, ne pare rău. Call-center-ul nostru nu deţine astfel de informaţii.
-Aha. Şi puteţi să aflaţi?
-Nu, ne pare rău.
-Nu vreau o dată exactă, aşa cu aproximaţie dacă îmi ziceţi e bine...
-Păi puteţi să daţi un e-mail la sediul central de pe site-ul Enel sau puteţi să mergeţi să întrebaţi la sediul central de pe Bd. Ion Mihalache, la nr. 49.
-Un telefon puteţi să-mi daţi?
-Nu.
-Pot să întreb de ce?
-Trebuie să vă duceţi în persoană.
[Oooh, ce bine!]
.............................................
Pentru aşa-zisul formular de e-mail trebuie să completezi un formular întreg şi cel mai probabil, aşa cum fac şi cei de la Primăriile Sectoarelor 2 şi 3, demersul e inutil pentru că e-mail-ul fie nu există, fie îl verifică din an în Paşte sau deloc. Şi dacă te duci la sediu la ei probabil nu te vei trezi decât cu un şut în cur sau în cel mai bun caz cu un mare ignore. Una peste alta, convorbirea prezentată aici a fost un mod elaborat de a spune că pe cei de la Enel îi doare-n cot de clienţi şi că aşa cum a durat două luni şi ceva să monteze nişte amărâţi de stâlpi, la fel de mult or să dureze şi penele de curent... Noroc cu bateria care ţine 8 ore la laptop (cu condiţia să fie plină, desigur) şi cu internetul mobil.
- mijlocul lui noiembrie: încep ăia să sape nişte gropi înguste şi adânci din loc în loc mai pe peste tot prin cartier;
- câteva zile mai târziu: aflu menirea gropilor - se înlocuiesc stâlpii de iluminat. Perfect! Doar că ar fi fost excelent dacă îi şi puneau la locul lor;
- decembrie, ianuarie: stâlpii sunt lăsaţi întinşi pe marginea drumului şi sunt bătuţi de vânt, ploi, vreo două-trei zăpezi şi chiar şi o ploaie îngheţată, fenomen rar în Bucureşti; Nu ştiu precis care e scopul acestei aşteptări, poate poartă noroc...;
- sfârşit de ianuarie, început de februarie: se începe montarea stâlpilor în gropile care timp de vreo două luni au reprezentat un pericol public, că ăia doar le-au săpat, nu le-au şi semnalizat;
- în prezent: se mută firele pe noii stâlpi şi cu ocazia asta se opreşte curentul juma' de zi o dată la două zile;
-Bună ziua, mă numesc Ştefan *******, locuiesc în cartierul Bucureştii Noi şi am rămas fără curent acum vreo 10 minute. Am ascultat robotul mai devreme, dar vroiam să vă întreb altceva: e a patra oară când se întâmplă asta în ultima săptămână [etc etc]. Cât o să mai continue să se întâmple asta?
-Un moment vă rog!
[După un minut]
-Se efectuează lucrări de modernizare a reţelei în zona dumneavoastră. Alimentarea cu energie electrică va fi restabilită în jurul orei 17:00 sau înaintea acestei ore.
-Da, asta ştiam, dar întrebarea era: o să se mai întâmple asta în continuare?
-Cum adică?
[O faci intenţionat??]
-O să mai rămân fără curent multe zile de acum înainte? Mai durează mult lucrările astea de modernizare?
-Ah, ne pare rău. Call-center-ul nostru nu deţine astfel de informaţii.
-Aha. Şi puteţi să aflaţi?
-Nu, ne pare rău.
-Nu vreau o dată exactă, aşa cu aproximaţie dacă îmi ziceţi e bine...
-Păi puteţi să daţi un e-mail la sediul central de pe site-ul Enel sau puteţi să mergeţi să întrebaţi la sediul central de pe Bd. Ion Mihalache, la nr. 49.
-Un telefon puteţi să-mi daţi?
-Nu.
-Pot să întreb de ce?
-Trebuie să vă duceţi în persoană.
[Oooh, ce bine!]
.............................................
Pentru aşa-zisul formular de e-mail trebuie să completezi un formular întreg şi cel mai probabil, aşa cum fac şi cei de la Primăriile Sectoarelor 2 şi 3, demersul e inutil pentru că e-mail-ul fie nu există, fie îl verifică din an în Paşte sau deloc. Şi dacă te duci la sediu la ei probabil nu te vei trezi decât cu un şut în cur sau în cel mai bun caz cu un mare ignore. Una peste alta, convorbirea prezentată aici a fost un mod elaborat de a spune că pe cei de la Enel îi doare-n cot de clienţi şi că aşa cum a durat două luni şi ceva să monteze nişte amărâţi de stâlpi, la fel de mult or să dureze şi penele de curent... Noroc cu bateria care ţine 8 ore la laptop (cu condiţia să fie plină, desigur) şi cu internetul mobil.
5 comentarii:
Considera-te norocos, am un prieten care atunci cand se intrerupe lumina/curentul, se intrerupe si apa calda...
eu zic sa ne luam panouri solare...
Eu zic să ne mutăm în altă ţară :))
Pe ce cerc te-ai situa in iadul lui Dante ? eu propun sa schimbam conducerea :)
Daca doriti sa facem link exchange cu siteurile
http://www.jocurinoipentrucopii.ro titlul : jocuri noi
http://www.jocuribarbie.gougou.ro titlul : jocuri barbie
va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat pe 3 siteuri, adica cele 2 mentionate mai sus si http://www.jocuridegatit.gougou.ro
Multumesc
alina2006sm@yahoo.com
In centru sau aproape de centru. Schimbarea conducerii... nu stiu. S-a mai incercat de cateva ori pana acum si n-a iesit mare lucru :))
Trimiteți un comentariu