vineri, 25 februarie 2011

RObotzi

De câteva săptămâni, oriunde dădeam click pe net dădeam de unul dintre episoadele mini-serialului RObotzi. La început l-am ignorat, că m-am gândit că e o tâmpenie, aşa cum sunt multe chestii de genul ăsta. Şi cum genericul ocupă cam o cincime sau un sfert din fiecare film, erau toate şansele pentru încă un epic fail. Acum, după ce le-am văzut pe toate, aştept episodul de săptămâna viitoare.



Scanează. Nu fi copil.

Apasă-l. Apasă-l. Apasă-l. Apasă-l...



În numele lui Trompi, ce Satana-i acolo?

Mediocrule, ăsta nu-i sifon. Se degustă, nu se bea de sete.

Nu, că tu te-mbeţi instant ca nesu', alcoolic anonim!

Să mi se ardă sursa!



Te-ai defectat, şaibă cu ochi.

O p*** roz din fier cu luminiţe! O p*** roz din fier cu luminiţe! Omfg, omfg.

Bine că ţi-ai revenit. Că dacă nu, te resetam manual cu ciocănelul...



F.O.C.Ă., tu-mi eşti prieten adevărat?
-Da. Cu toate că puţi.
-Da' tu îmi eşti mie prieten?
-Da, da. Absolut, da. Mai absolut ca vodka.



-Poate-i alcool! Poate-i vin. Poate-i rom!
-Rasistule!

-Vrei scandal? Te previn, am propriul stil de Kung Fu: stilul Fu Tai! Simte-mi furia!
-Imediat, stai să-mi fac un ceai...



-Du iu spic rumeniăn?
-[Beep] Crappy language pack selected.
-Salutare, sclavilor [...] Sunt superior în orice aspect. Rezistenţa e fiutilă.

-F.O.C.Ă., dă-mi AWP-ul să-l deprim pe fraier! Vezi cioara aia?
-Rasistule...

-Pritene, noi nu furăm Când e greu, ne adaptăm.

Niciun comentariu: