luni, 19 aprilie 2010

Cum se face YouTube-ul să meargă pe iPhone - YouTube Fix

De când l-am luat tot încerc să-l repar şi acum, după câteva luni am şi reuşit. Nu ştiu de ce, dar cred că toate au problema asta. Cel puţin cele pe care le-am văzut până acuma. Peste tot unde găseai ceva despre asta zicea să intri în Cydia şi să introduci următorul link: http://cydia.iphoneil.net/

Unserver israelian, după nume unde trebuia să găseşti un fix pentru YouTube cică. După comentariile găsite peste tot unde apărea asta, fixul respectiv a dispărut cam în aceeaşi perioadă în care am intrat eu prima dată... Ghinion.

Dar acelaşi lucru se găseşte şi în alt loc. Aşadar, se intră în Cydia (care habar n-am la ce foloseşte de fapt; doar am urmărit instrucţiunile pas cu pas şi le redau aici ca papagalul).
  1. Intri în Cydia;
  2. Apeşi pe "Manage" în partea de jos;
  3. Apeşi unde scrie mare "Sources", chiar în mijlocul ecranului;
  4. Dreapta sus - "Edit";
  5. Stânga sus - "Add"
  6. Scrii următorul link: http://apt.macOSmovil.com/ (tot un server israelian);
  7. Cauţi "Push Fix" şi apeşi "Install" în dreapta-sus;
  8. Aştepţi vreo 3-5 minute, după care poţi să intri pe YouTube.

Niciun comentariu: