miercuri, 7 aprilie 2010

Barack Obama - son of Satan?

Unii oameni pur şi simplu au prea mult timp liber. Ca şi cu orice lucru în cantităţi excesive, n-au ce face cu el. Şi uite aşa ies cele mai mari... catastrofe, că alt cuvânt nu găsesc. De vreun an văd că e la modă treaba asta cu sfârşitul lumii: ba ăiă de la Geneva aruncă în aer planeta cu acceleratorul lor de particule, ba se prăbuşeşte cerul în 2012. Mai e şi varianta Anticristului, care mi-e un pic neclar ce înseamnă, dar unii se dau mari că au aflat despre cine e vorba.

Şi de când cu YouTube, Facebook, Wikipedia şi alte chestii de genul ăsta pe care ni le oferă interneul, toate chestiile astea se răspândesc din ce în ce mai repede. Aşa că cineva care vorbeşte ebraică sau care are un dicţionar la dispoziţie şi care a citit câteva pasaje din Biblie, poate să debiteze prostii cu adevărat impresionante.

Iisus le-a zis: Am văzut pe Satana căzând ca un fulger din cer.
Luca 10:18

Aşa că Satana e un fulger din cer. În ebraică, limba în care a fost scrisă Biblia, cele două cuvinte se traduc aşa:
fulger - baraq - ברק
cer - bamma - במה
Cuvântul "din" e se traduce prin "ו" - "u".

ברק ובמה
Baraq uBamma

Anticrist sau doar o coincidenţă incredibilă? Eu înclin spre a doua varinată.

Un comentariu:

angela tocilă spunea...

m-am săturat de atîtea apocalipse, însă-mi plac filmele pe temă.