luni, 19 iulie 2010

Bloggerii şi limbile străine

Acum câteva luni am adresat următoarea întrebare în colţul din stânga sus al blogului: În care dintre următoarele limbi străine puteţi să purtaţi o conversaţie fără să gesticulaţi prea mult? Abia acum câteva zile mi-am dat seama că nu mai am de ce să o ţin acolo, aşa că am zis să salvez rezultatele într-o postare şi să mai fac curăţenie.


English (engleză): 80% (77);
Français (franceză): 23% (22);
Italiano (italiană): 16% (15);
Español (spaniolă): 11% (10);
Português (portugheză): 2% (1);
Deutsch (germană): 4% (3);
Русский (rusă): 5% (4; probabil moldoveni);
Български (bulgară): 2% (1);
Српски/Hrvatski (sârbă/croată): 2% (1);
Magyar (maghiară): 2% (2);
Ελληνικά (greacă): 0;
Türkçe (turcă): 0;
(arabă): 2% (1);
日本語 / 中文 (japoneză/chineză): 2% (2, cel mai probabil prima);
Alta sau altele: 6% (6);
Nu prea le am cu limbile străine/moldovenească: 13% (13);

Voturi: 97

Niciun comentariu: