miercuri, 10 octombrie 2012

Păreri depre masterul la ASE culese de pe net

Acum câteva zile, în mod absolut întâmplător, am dat de un blog în care un absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti îşi expunea părerea cu privire la serviciile educaţionale oferite de instituţie. Era vorba de programele de MASTER, nu cele de licenţă. Întâmplarea face ca şi eu să fiu în postura de masterand la ASE de un an şi două săptămâni. Şi ce să vezi, printr-o coincidenţă uimitoare, se întâmplă şi să fiu de acord cu problemele expuse în articole şi comentarii. Nu fac master-ul la finanţe sau marketing, ca cei care şi-au împărtăşit experienţa pe net, dar nu contează, pentru că e vorba de probleme general valabile. Mai mult, unele articole sunt chiar destul de vechi... Din nefericire, sunt încă de actualitate, chiar şi după cinci ani. Hai, să zicem că n-or fi adevărate chiar toate lucrurile, dar marea majoritate sunt...


Având în vedere că încă n-am terminat master-ul, nu o să mă apuc acum să scriu şi eu ce cred despre el, că poate, cine ştie, se întâmplă vreun miracol şi în următorul an or să se îndrepte lucrurile şi o să mi se schimb părerea complet... Da, ştiu, sună improbabil, dar speranţa moare ultima. 

Şi pentru că mi se pare că articolele găsite conţin informaţii care ar trebui să fie accesibile oricărui student aspirant la statutul de masterand şi lucruri bune de ştiut, o să le fac puţină publicitate! Aşadar, dacă vreţi să aflaţi una-alta despre programele de master de la ASE, direct de la absolvenţi, daţi click cu încredere pe următoarele link-uri:

Lectură plăcută!

Niciun comentariu: