miercuri, 14 decembrie 2011

Big Red

Acum mult timp, în vremuri imemoriale, am găsit undeva într-un supermarket în Bucureşti gumă de mestecat Big Red. Cei mai mulţi probabil că nu sunt conştienţi de existenţe ei. Nici nu e de mirare. Multă vreme după asta n-am mai văzut deloc. Big Red e o gumă de la Wrigley's, se vinde în pachete de câte 7 sau 15 lame şi are gust de scorţişoară. Originial, n-am mai văzut alta în afară de asta.


Acum doi ani când am fost în America am văzut Big Red ultima dată. La un duty-free din aeroportul dinWashington s-a întâmplat asta, chiar înainte să urc în avionul înapoi spre România şi, evident, mi-am făcut plinul. Am golit ce-a mai rămas din cutia de Big Red, tanti de la casa de marcat s-a uitat cam ciudat la mine, am urcat în avion şi am avut provizii de gumă pentru sezonul vară-toamnă.

Acum câteva zile, ce văd la casă la noul Carrefour din Chitila? Big Red! Yeah! Aşa că iau trei pachete de câte 15 lame, că cine ştie când mai găsesc? Acuma o fi bună guma asta, dar am uitat de posibilele... efecte secundare. Câteva "instrucţiuni de utilizare":
  • chiar dacă are un gust bun, e recomandabil să nu mestecaţi mai mult de o singură lamă odată;
  • nu mestecaţi la o lamă mai mult de 20-25 minute;
În cazul în care nu respectaţi cele două reguli simple de mai sus, s-ar putea să vă alegeţi cu usturimi şi pişcături destul de rele pe limbă pentru următoarele două, poate chiar trei zile. Altfel, nu cred că sunt motive de îngrijorare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu-i adevarata faza cu efectele secundare!
eu am mestecat 3h si n-am patit nimic

Unknown spunea...

Bună ziua aveți guma de mestecat big red dacă aveți vreau și ieu 6 pachete

Unknown spunea...

Dacă aveți va las nr de telefon sa ma contactați va mulțumesc 0724677232

Magdalena spunea...

Am eu guma big red adusa din USA,trimit în toată tara cu plata în avans