De asta s-au lovit ieri elevii de a XII-a care au dat simularea la proba de (in)competenţe digitale. Hai să ne gândim ce-am păţit eu în ultimii şase ani cu examenele. În liceu şi generală am dat două examene mari şi late: capacitatea/testarea naţională într-a VIII-a şi BAC-ul într-a XII-a. De fiecare dată când s-au afişat rezultatele m-am aşezat la calculator ca să le aflu. De două ori am intrat pe site-ul Ministerului Educaţiei la secţiunea examene, de două ori fie mergea foarte încet, fie nu mergea deloc.
Asta se întâmpla când nu era chiar toată lumea călare pe site-ul lor, că mare parte se duceau la şcoală să se înghesuie la coada de la liste. Proba asta de competenţe digitale se dă pe parţial pe calculator. Ăsta e un lucru bun... Eu acum doi ani n-am făcut asta la informatică. Subiectul I: Mijloacele de comunicare moderne. În România mijloacele astea de comunicare moderne au unele deficienţe. Trebuia să meargă ceva prost, nu? În momentul în care 70.000 de elevii de pe tot cuprinsul ţării au încercat să intre ÎN ACELAŞI TIMP pe site-ul ministerului, acesta s-a supărat şi a cedat psihic. Un om inteligent ar fi mărit capacitatea serverului, sau ceva de genul ăsta, dar nu e cazul la noi. E clar că proba de competenţe digitale a fost organizată de nişte oameni competenţi la maxim.
Timp de 15 minute elevii nu au mai putut lucra, aşa că le-am mai oferit timp în plus pentru a-l recupera pe cel pierdut. Elevii ar fi trebuit să aibă la dispoziţie 90 de minute pentru rezolvarea subiectelor. În rest totul a decurs normal.
Telegraful de Prahova
Ei, mă bucur! E bine de ştiut că în afară de faptul că n-a mers, totul a decurs perfect. Ne vedem la BAC-ul ăla pe bune şi la mai mare!
Un comentariu:
Salut
Te-ar Interesa Un Schimb De Link-uri ??
>> http://discutii-eu.blogspot.com/2010/01/link-exchange.html <<
Trimiteți un comentariu